 |
 |
POMAGAMY NASZYM KLIENTOM
w lepszym rozumieniu ich rynku działania (nabywcy, konkurenci)
w rozwiązywaniu trudnych sytuacji decyzyjnych (np. wybór strategii)
we wprowadzaniu firmy na nowe rynki
ZAKRES TEMATYCZNY BADAŃ
Badania wtórne (desk research, etude documentaire)
Badania pierwotne typu:
badania zachowań, postaw, motywacji, satysfakcji klientów indywidualnych i instytucjonalnych,
badania pozycjonowania placówki handlowej,
badania handlowej strefy wpływu,
badania wizerunku firmy,
test produktu,
badania cen konkurencji
marketingowe analizy sprzedaży
i inne.
METODOLOGIA BADAŃ PIERWOTNYCH:
Badania ilościowe: wywiady kwestionariuszowe, ankiety pocztowe, wywiady telefoniczne,
Badania jakościowe: wywiady pogłębione (IDI), badania typu focus groupe, mystery shopping
POSIADAMY:
- grono doświadczonych specjalistów w zakresie badań marketingowych oraz moderatorów
- własną grupę przeszkolonych i doświadczonych ankieterów
- zaplecze logistyczne, nie ma ograniczeń terytorialnych w ramach prowadzonych badań (zarówno obszar całej Polski jak i rynek europejski)
|

|