promarketpromarket
POMAGAMY NASZYM KLIENTOM
w lepszym rozumieniu ich rynku działania (nabywcy, konkurenci)
w rozwiązywaniu trudnych sytuacji decyzyjnych (np. wybór strategii)
we wprowadzaniu firmy na nowe rynki

ZAKRES TEMATYCZNY BADAŃ

Badania wtórne
(desk research, etude documentaire)

Badania pierwotne typu:
badania zachowań, postaw, motywacji, satysfakcji klientów indywidualnych i instytucjonalnych,
badania pozycjonowania placówki handlowej,
badania handlowej strefy wpływu,
badania wizerunku firmy,
test produktu,
badania cen konkurencji
marketingowe analizy sprzedaży
i inne.

METODOLOGIA BADAŃ PIERWOTNYCH:

Badania ilościowe: wywiady kwestionariuszowe, ankiety pocztowe, wywiady telefoniczne,
Badania jakościowe: wywiady pogłębione (IDI), badania typu focus groupe, mystery shopping

POSIADAMY:
- grono doświadczonych specjalistów w zakresie badań marketingowych oraz moderatorów
- własną grupę przeszkolonych i doświadczonych ankieterów
- zaplecze logistyczne, nie ma ograniczeń terytorialnych w ramach  prowadzonych badań (zarówno obszar całej Polski jak i rynek europejski)



home

2005 © proMARKET, designed by Studio JD, Realizacja: Profabrica - projektowanie serwisów
Powered by KLIK System CMS